Då var de måndag...

Vad 3 dar ledigt me hela familjen går fort!!
Tillbaka i en ny vecka... Lämnade Melwin på dagis vid 10 å han var så nöjd så efter att ha vare hemma en vecka drygt. Kom hem o la mej på soffan i 2 timmar innan jag masade mej ner i tvättstugan.
Varit riktigt jävla slö o orkeslös idag. Men vad ska man förvänta sej igentligen =P
Ner till svärfars jobb o ringde FK (-vill ha mina pengaaaar...)
-Du har plats 163 i kön... Till slut kom jag fram o nu ska jag vänta på samtal ifrån dom...
Hämta en nöjd Melwin innan vi for till svärisarna på underbart god laxmidda!!


Helgen var härlig... In till Birsta i fredags o handla liten spökdräkt till Halloweenfesten på lördagen =)



Scaaary ;)






Var en underbar fest Ida hade på lördagen... Spöklikt, spöklekar, skattjakt mm... Verkligen en drömfest för 5-6 åringarna! Tack tack!
Själv fick jag i mej mycket av blodtårtan o massa kakor o godis!

Söndag bjöds de på mat hos min älskade mor o Lennart! Så gott o trevligt var de!! Å Melwin blev nöjd när han fick träffa de roliga katterna =)

Nu ska jag göra älskling sällskap i soffan!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu börjar du se lite gravid ut ;-) snart dax va? Spännande!!!!

kram!

2009-11-03 @ 12:22:38
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0