Dagarna innan idag..

Igår vaknade jag o vart på ett så strålande humör... Liksom glad o lycklig när de var så ljust, fint o vitt ute =)
Men tyvärr inte lika glatt idag... Visst e de fortfarande vitt, men väldigt ruggigt o väldigt blött...
Håller mina tummar för att snön e här för att stanna... (hörde rykten om 6 + grader imorn, gah...)

Sprutan på Melwin gick i allafall strålande... Visst kom de nå tårar men gick över snabbt. (Men de tror jag de när man ska titta när hon sticker in sprutan i armen.) Inga bivärkningar över huvud taget så de var skönt!
Senare den kvällen vart de folkigt här... Eleine kom på kaffe o surra lite, även Kate o Jonerik kom o de bjöd på fantastiskt goda bullar... Även Jögga kom mitt i allt på en låång snabb kopp kaffe :P Så de var en trevlig kväll!!

Gu va alla e duktiga på att baka... Tänk om en annan kunde ta sej i kragen o baka lite då... Skulle ju va gött o ha framöver... Kan väl skjuta på de lite till :P


Onsdagen hade jag en riktig sovdag efter att ha vare på MVC... (Tänkte ta me Melle men icke då, leksaksdag på dagis = VIKTIGT) Sov i soffan 3 timmar, uppe o bara va, sen vart de en tidig kväll vid ca 21...

Igår flöt dan på av bara den... Nå surr o kaffetimmar hos Eleine =)) Alltid lika trevligt att få timmarna att gå i någons sällskap =) Givetvis bakat å då.... GAAHH... haha....
Till Jögga o Engla på kvällen på lite mer kaffe....

+ att jag fick pengarna igår!!! Wiii...
Undrar om jag o Prinsen min ska ta oss en liten tur till Birsta... Kan ju storhandla lite käk i allafall...

ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0