Årets första glögg

Lördag morron... Melle klev upp lite tidigare o kollade på tv:n...
Själv vaknade jag till o kände en doft under täcket så även jag o Mathias klev upp ;) Sovit så gott inatt... (hade en stund jag inte riktigt kunde somna om...) Sen vakna Mathias vid halv 5 för att äta o sov nu till ca 9.
Å de e väl på tiden att älsklingen o den superpappan han e att få lite sovmorron å! Tror de nästan e första gången sen Mathias kom till vår värld Hans ligger kvar o sussar. Han har ju vare så fruktansvärt snäll o ställt upp till 200%!

Nu väntar jag med glädje o spänning!! Ojojoj...


Igår gjordes inte många knop här hemma...
Jögga hit på snabb kopp kaffe
Svärfar hit på snabb kopp kaffe
Eva hit på snabb kopp kaffe + att vi fick en alldeles underbar "Mitt första album"... Riktigt rolga o bra saker man skulle fylla i...sånt maninte riktigt tänker på annars. Först o främst ska jag väl fylla i hur mamma & pappa träffades o första pussen...haha...

Till kvälls tog vi oss en sväng till Jimmy, Beda o tjejerna =) Fick årets första glögg!! Oj, vad gott de e! Vet ju jag vad  jag ska göra idag...


Nä nu ska jag stryka en duk o ta en god kopp kaffe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0