5 dagar....

...har gått sen miniPrinsen kom till vår familj!!
Han e så underbar o mysig!! Är bäbisar verkligen så här snälla o lugna??!! Blir alldeles förvånad =D
Skrika e absolut inte hans bästa sida... men men... kanske inte ska ropa Hej än...

Sover, äter, sover o sover o äter o sover... Blöjbyte o gos därimellan...
Fast hans längsta vakna period e dock sent på kvällen/natten vid 11-12-tiden i ca 2 timmar. Men de kan vi väl leva med när jag bara behöver mata för de mesta bara en gång om natten....än så länge då =)

MATTIAS e hans namn =) ...eller Mathias... inte riktigt bestämt oss än...
Man ska inte bara ha ett namn, man ska ha en stavning å... ;)



Sen i tisdags då vi äntligen fick komma hem från BB har vi haft lite besök av farmor & farfar, Eva, Eleine, Mia, Jögga & Engla, Kate o Jonerik... Tycker de e riktigt mysigt me massa främmande =)



Imorse vaknade jag av att alla mina pojkar var borta från sängen... =)

Sen idag for Hans o Melwin till svärisarna o gick på lite skogsprommis medans jag tog premierturen med vagnen bort  dit... Var så härligt, men varken kropp eller kondition e på sin plats än :P
Svärmor hade visst vare i Birsta o shoppat hon... Hade köpt en overall till Mattias eftersom den vi har haft e spårlöst borta... Å då hade de visst slunkit med lite annat till båda pojkarna =) Så gullig hon e!!

Även haft besök av min käre far me familj! Melwin fick leka av sej me Martin o jag fick gosa av mej me Linnéa =)
Å så söt dress vi fick!!

Nä nu e de kvällen me mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0