En trevlig onsdag!

Vilken underbar kväll på jobbet igår... Men snäppet för lugn :P

Dagen började toppen... Vi vakna till pipandet vid 7.30... Klev upp o satte oss vid bordet alla 3 för en mysig frukost...
Melwin hemma från dagis för han e så förkyld... eller var i allafall igår o liiite ida...
De första vi fick höra imorse var en liten pojke som tjöt helt plötsligt; -PAPPA, JAG KÄNNER MEJ FRISK IDA!! Haha, goknulen... Vi har sagt att han inte får vara sjuk i helgen då han ska vara me farmor o farfar i Himmelsjön =)

Älskling hade tagit ledigt halva dan idag... Så vi lämnade Melwin hos farmor sen for vi o gjorde lite ärenden i Timrå (höra gulliga små hjärtljud) o Njurunda (köpa gasol)...
+ så fick jag äntligen följa me o hälsa på Mats, Carina o söta lilla trollungen Jennifer!
Skamligt att jag inte har varit dit än... Men de var ett riktigt trevligt hus måste jag säga... 

Nu har jag bara vare hos svärmor hela eftermiddagen... Hann att leka lite ute på altan tills de började smådugga lite.
Sen satte de fart me ett väldans åskande o en rejäl regnskur...

Precis skrivit en liten inköpslista + packningslista inför helgen...

Ha'de gött nu! 4 dar i Bjässjön väntar!! =)   Ska bara jobba lite ikväll....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så mysigt i Bjässjön!!

2009-05-20 @ 23:08:04
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Kate

Ja kom gärna förbi på en bulle nån dag. Har fulla frysen nu :)

2009-05-21 @ 18:09:49
URL: http://kateasberg.blogg.se/
Postat av: maria

grattis till tillökningen, gud så kul!!!Ha väl förstått de ett tag;)

2009-05-23 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0