Sammanfattning...

Längesen sist... En vecka har gått... Mer än en vecka...  Måste väl säga att de till en stor del har vare härliga dagar...

En kort sammanfattnig... Sista april firades i Hängsta & hembygdgårn.... Älskling jobbade tyvärr kväll o missade själva brasan... Men där vart de bara en massa surr me folk medans man försökte hålla koll på Melle som hitta en massa kompisar o sprang omkring...
Men lagomt till smörgåstårtan kom älsklingen... Käre Jögga hade födelsedag =) Sen vart de lite smått fest på de...

Bott i Harvom i helgen... Svärisarna tog premier i Himmelsjön så då passar man ju på... Där var de underbart! Inte många minuter inomhus... Så nu har man bättrat på solbrännan lite :P
Eva, Daniel o Ida var på besök, grillade GOTT!!
Vare hos Jimmy o Beda o haft de trevligt, hälsat på i Himmelsjön...

Tyvärr missade vi en 35-årsfest =( En rolig sådan som de låter som...haha...
Men hoppas du hade en riktigt trevlig fest o en fin födelsedag gumman!! GRATTIS MALIN i efterskott!!!!

Å visst, vart ju me min älskade Kate till Birsta på självaste lönedagen :P Oj, vad man kan tro att man e rik ibland... Måste lära mej att betala räkningarna INNAN sånna utsvängningar... Men men, de var skoj! Tack för bärhjälp haha...
(Ett litet bevis på vad jag köpte kommer när jag lagt in de nya bilderna)

Sen har de vare lite smått me jobb...


Ja, nu ska man ta o söka sej nytt jobb å... Kanske kan vara trevligt me lite förnyelse... Hm...guu så irriterande när jag fick höra vad som sas på mötet...


Nä, nu ska jag o Prins ta oss lite frukost innan dagens aktivitet!!




Kommentarer
Postat av: Kate

haha, ja nästa gång vi far till birsta får vi nog ta med oss en karl med tanke på hur tungt det kan bli, men det förståss, han skulle ju aldrig få plats i bilen på vägen hem :D haha...

2009-05-06 @ 17:34:25
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0