Onödigt svammel fre-tis...

Skrev de hära igår men hade visst inte klamrat sej fast här på sidan... :P



Haft mej en trevlig helg =)

Efter jobbet i fredags var de bara att bänka sej ner i soffan o hann väl i allafall se 20 min av en film vi hade tänkt se innan ögonen slog igen...
Sen när jag o Melwin vaknade i lördags var älskling redan borta. Följde me Jögga o hämtade husvagn i Åkerjsön.
Då passade vi på att ta oss en tur ner till Birsta... Å enda anledningen var ju för ansiktsmålningen på Mc Donalds...
Lite feg var min älskade prins först, men efter lite mat (lilla menyn o Happy meal me naggets...han tycker tydligen inte om hamburgare) o en godispåse så satte han sej så snällt där o vart en tuff spindelman!!
Sen vart de lite rundtur på diverse affärer o önskan om att vi hade haft liiite mera pengar då... Men men, de o de o de o de ska jag köpa när jag får lönen...hm...

For o hämta upp Hans hos Jögga o Mia... Fick mej en kaffekopp sen bar de iväg till harvom... Först svärisar sen Jimmy o Beda..



Söndag - snabb sväng ner till Birsta igen... Men dock bara Biltema o Clas Ohlsons... Jovisst, då fick man bara hänga me o göra-Hans-lycklig-birsta-resa... ;P
Sen var de bara till att sitta ute i solen o njuta medans Hans greja me allt som ska grejas me storbåten innan sjösättning i nå timmar... Men de var ju sååå underbart väder!!
Kvällen tillbringades hon Jimmy o Beda igen då  =))

Måndag - slappdag... Melle fick leka av sej lite på dagis medans jag ÄNTLIGEN sydde klart mina gardiner till stugan.
Sen var de jobb på kvällskvisten me min kära lilla tjej =)

Denna dag - fick låna sportsaaben av BästaKate så Melwin o jag brummade ner på sjukhuset till Ögonmottagningen å allt var toppen! Så duktig min pojke!

Nu blire lite makaroner o bacon (undra om man kan steka lite ägg till å...) o laddning inför jobb ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0