Dill & gräslök...

Äntligen, äntligen hittade jag de jag suktat efter i 1-2 veckor nu... Underbart!

Gårdagen började me en härlig morgon på jobbet fram till 11... Hem till soffan för lite vila o läsning innan självaste Kate dök upp =) Satt o surra lite innan hon kom på den strålande idén om att köpa glass...
Plockade på mej lite av de vanliga varorna som mjölk o bröd osv... Sen ser jag dom!! De står där o bara ropar på mej!!
De var bara att ta dom, inget kunde hindra mej... DILL & GRÄSLÖK!! OLW dessutom... Lycklig :P

Satte oss sedan ute i solen o åt upp den goa glassen...

Sen var de bara att hämta prinsen från dagis... Var ute ett tag o satt i gräset o pratade på om allt möjligt... Han var tydligen väldigt intresserad av vad jag gjorde o lekte när jag var 4 år =)

Sen fick han då syn på faffens bil... Sprang fram till trottoaren o vinkade som bara den... Såg ut som att han var i nöd typ...
Ja då var de bara att hoppa in i bilen o följa me... Där bjöds de på pannkaka!!

Satt ute o drack kaffe, titta på när Melle o hans brud Beckis lekte...
Älskling kom hem till slut efter att ha fixat me min mors mans bil...

Hem, surra me Jögga, lägga en trött pojke.... sen.....var de Malin som slet upp chipspåsen o bara mula mula, var som besatt...helt manisk i de stackars potatisbitarna me dill & gräslök (OLW, viktigt) .....!...haha...

Men men, nu e de suget stillat för ett tag då...

Nä, ska traska mot jobb nu... TRAVLIG HELG!! 

(Har trampat idag å...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0