Vilken dag!?!!!?!!

Inga nya bilder har hamnat här än....


Idag har de vare den mest händelserika dagen på jobbet som jag har vare me på tror jag... Ojojoj...
Även detta jobb har ju en baksida... Men vi skötte de så fint alla!!

Ja, jobbat som sagt idag då å nu väntar jag bara på att självaste Bingolotto ska börja!! =)
Kan ju försöka att bli rik på någe vis...
Sen var jag ju tvungen att göra "bingomannen" lite paff där på affärn...

Kvällen lär ju avslutas me Beck å ....(ajajaj) chips & krokar :P Om jag inte somnat innan villl säga...
Känner mej trött....


(åsså måste jag ju peppa mej själv o säga att jag e ju så himla duktig...(ja lite duktig i allafall) me att dra ner rätt bra på skiten....hoppas de håller i sej o går åt rätt håll!!)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0