Utmanad...

...av Catharina =))   Nu äntligen...

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Näe, de e väldigt ovanligt...

2. Vem såg dig senast naken?
Älskling så klart!

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hm...Tighta korta tröjor...eller munktröjor...
4. Hur kommer du se ut om fyrtio år?
Ja, ser nog lite äldre ut än nu då, men en riktigt fräsch 65-åring!!

5. Hur var du på dagis?
Blyyyg!!

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Helt underbar på alla vis! (kan ju hoppas i allafall)

7. Har du celluliter?
Får man förneka??

8. Biter du på naglarna?
Nope!

9. Har du något handikapp?
Näe, de har jag väl igentligen inte...

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Njae... Inte tänkt på de så mycke... Får väl ha en hejdundranes bra BH!!

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Varken eller....

12. Svär du?
Jodå... Men väljer mina tillfällen..

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Alltid trevlig! Kan väl avvisa på ett fint sätt =)

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Kanske får säga...4 då...

15. Tror du på utomjordingar?
Näe, svårt o tro på de...

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Fläsk (elle bacon), morotsstuvning =)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever, surströmming...

18. Har du blivit arresterad?
hm...nej...
19. Ljuger du?
Jo de händer väl nån gång, mest då en vit fin lögn... Å de e väl ok...?!

20. Har du kysst en polis?
Har jag inte gjort...

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej nej..

22. Har du någonting att dölja?
De har jag!

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Massa nyklar bara...

24. Är du/har du varit gift?
Nej, men hoppas på de nån gång i livet =)

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
De skulle jag göra

26. Kan du laga cyklar?
E nog dålig på de...

27. Kan du fixa med bilar?
Beror helt på vad som ska fixas =)

28. Brukar du köra om?
Japp, men vill gärna ha bra sikt!

29. Kan du baka bröd?
Föjler jag reseptet ska de nog gå fint!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Öh...jaa..

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Ojoj...Vänner skulle nog va skoj!



Den som vill bli utmanad får ta för sej här... om de finns nån som inte blive de än =)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Surströmming som är såååååå himla gott!! :-)

2009-03-30 @ 19:09:48
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Molly

Tyvärr... Har försökt å försökt... Men tyvärr... JAG KLARAR DET INTE!! :P Men jag har ju lärt mej att äta gravad lax...å de e väl en liiiten bit på väg...

2009-03-31 @ 20:18:09
URL: http://mollymmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0