Jobb o glasögon...

Jaha, nu väntas de jobb även idag... Hela 4,5 timmar :P Men då fick jag vara ledig imorn kväll i stället... Tänkte att de kan de ju vara värt. Känns bättre att ha sin lediga dag på en fredag istället för en tors...

Men men, blir jobb även denna helg... Fan va jag ska bli rik nu ... elle....
+ på de så känns de som att de kvittar lite om jag jobbar helg nu... Visst, lite tråkigt e de ju när resten av familjen e hemma...

Somna igår vid 21... Skulle kolla lite på "Lost" men hann väl se i allafall 10 min...
Fick som jag ville igår förresten o sluta kl 15... Sprang o hämta Prinsen på dagis, hem, av me blöta kläder... Sen bar de iväg till bussen =) Tur att Melle tycker de e kul att åka buss i allafall...

Mötte upp älsklingen sen bar de iväg på glasögonjakt igen =) Å de vart den sista å... Hittade 2 fina som vi tyckte om alla 3... Ett par gröna o ett par blå... Melle har redan bestämt sej för att de gröna ska vara dagisögon =)

Visst vart de dyrt även här på Specsavers... Men de var trevliga, hjälpsamma, glada, pratade med Melle, stort utbud...osv... Så tror de vart de bästa... Sen ska vi tacka älskade mormor som skulle stå för hela kalaset =)

Nä, nu blir de påklädning av mor o son innan de ska lekas lite till innan dagis o jobb... Får faktiskt vara Batman idag me Spindelmannenmotorcykel ;)

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0