Vad har jag gjort för ont mot "gud"??!!

Inte hänt så mycket sen sist... Men skönt e de att helgen e slut :P

Halv 4 lördagmorron dök älskling upp i allafall... Verkade ju ha haft de trevligt... Men han tyckte nog de var mindre trevligt när Melwin vakna på morron. Inte så att den lille killen tar nå sovmornar direkt... haha...
Själv så jobbade man ju...uppe i Holm...

Å tro inte på f*n... Vart de inte rätt fint väder på lördan va??!!?! Vad har jag gjort för ont mot "gud"??!!
Så pojkarna mina m.fl. fick ju en riktigt fin dag på pimpeltävlingen uppe i Himmelsjön medans en annan åkte bil o åkte bil...
Hämtade upp en dyngsur Melle vid 16 så älskling o svärfar fick roa sej lite till... Vid 19 (ja faktiskt) så kom de hem lite lagomt berusade... Vid 21 låg vi i sängen... Min planerade myskväll var som bortblåst... :P
Sen trodde jag att jag hade gjort ett stort misstag me att lova mina kära Mia & Jörgen att vara chaffis senare under kvällen/natten...haha...men döm av min förvåning ringde de o bad mej komma....kl 22... Men de gick ju toppen!

Söndag var väl oxå en ganska fin dag va...halkigt o jävligt men... Jag körde ju bil o körde bil jag...
Aldrig vare så less på bilkörande som jag var då när jag hade gjort mitt för dan...
Men igår fick jag min myskväll!! Efter att jag hade tage en tupplur på 2-3 timmar :P

Idag....ja vad händer idag???!!!!?!! Jo de snöar av bara helv.... Åh, vad man kan bli less... Nu börjar de gå lite väl långt va...
Jag vill ju ha soool, så jag får lusten tillbaka åt mina kära fönster, gardiner o blommor =)
Men men, man ska väl jobba nån dag snart så de blir finväder...

Visst, jag har ju jobbat lite ikväll å =) Å kul var de!! Laserhallen!!! F*n va kul!! Måste dit nångång!! Vill du följa me??


Nä nu blire soffan o vänta på älskling som jobbar kväll den här veckan...


               

Nån bild sen andra hälften av fam. Larsson var upp...
-Jörgen, Nellie & Leo =)
-Älskade Leo spelar o sjunger för fullt i all evighet =)
-Melwin har en tendens att bli lite trött på skotern ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0