Glada födelsedagar!!

Hockeyn gick väl rätt bra... Melle klappa händerna o dansade... Han tyckte de var riktigt skoj...till en början.
Men vi åkte hem efter 2:a perioden... Nån som var lite trött då. Ingen betydelsefull match så de gjorde ju inte så mycke. Å inte lika mycke drag i varken publik eller spelare som de brukar vara kändes de som...
Men nu har vi provat i allafall.. =) Nästa år blir de nog mycket bättre! En sak e säker att jag i allafall kommer att gå fler gånger!! Bara lite tråkigt att jag inte kommer att få me mej min älskling...

I söndags kom min käre mor o Lennart på besök... Kom o firade Hans me present å tårta å de var så trevligt så!
Sen så vart de lite jobb för Hans innan vi for en sväng o grattade Kate som bjöd på världens goaste prinsesstårta! ;)
Himla trevligt de me! Fina presenter fick hon ju å! I allafall min inslagning av dom alla våra var fin...tycker i allafall jag :P hehe

Å + på de vart man ju lite kär i de små bäbisarna =P Men, bara att hålla fingrarna i styr.. Blir inte fler katter i detta hem nu...

I måndags... Ja då var de jobb uppe i holm hela dan... Sen hamna vi hos svärisarna (där Melle vare hela dan då han var så hängig o hade ont i pannan)... Bjudna på huuur go mat som helst... Kyckling i nån stark sås...yummiii!!!
Hemgång, Eva, Daniel o Ida kom o grattade o åt tårta!! =)
Sen kom Magnus förbi på en bit...

Visst har jag gjort de lite gulligt!! ;-)


Alltid kul me glada människor på besök!!

Älsklingen ska få öppna våra paket idag... Slog in dom i sista sekund igår.... Men då han skulle öppna dom kom vi på att de en liten kille som då låg o sov skulle bli väldigt besviken om pappa öppna paketen utan honom...



Men idag då...en lugn dag hemma me Prinsen... =) De snöar ju inte i allafall... De kanske räcker me snö nu... jag vet inte... Eller nå dm till...!?!?! :P Haha...
Ja vi kan ju inte klaga på att vi inte haft nån vinter i allafall...
Fick ju jobba ikväll men då Hans har jour e de ju lite riskabelt... Fast han har haft en riktigt lugn joruvecka hittills måste jag säga... peppar peppar...



Här var vi o hoppa, åkte o grävde i snön en underbar dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0