Nalle Puh & en lyckad helg!!

Har ganska hyfsat me jobb den här veckan faktiskt =) Men ledig idag då...
Fick leka lite i morse (Mewin var Spindelmannen, Batman & Bikermais *stavning* medans jag fick vara...ingen mindre än NALLE PUH!! )
Sen ville den lille gossen på dagis...
Själv har bara gått omkring här hemma som i dvala idag... Inte haft ro att göra nånting... Börjat, men avslutat lika fort...
Men har i allafall fått lite nya grejer från skaparklubben idag...I like!

Åsså har jag komme fram till att de nog kan bli minst lika bra ändå även fast de absolut inte går som planerat...!!


Helgen var riktigt lyckad! Storfrämmande från Deje!! Så kul att träffa dom! Speciellt Melles små kära kusiner!! Åååhh, vilka underbara ungar =)) Å sååå goa!!
Tog oss en helkväll me dom hos svärisarna (där de bodde då)  i torsdags o sov över även vi... Sen har vi i stort sett vare där hela helgen! Avslutade dock fredagkvällen hos våra älskade M & J... Går ju inte att klara sej utan dom!
Sen på lördagkväll tog jag mej en tripp på lite fest hos Kate =)
Men därimellan var vi inte hemma många minuter... Lördagen tillbringades me hela familjen Larsson + Jimmy, Beda m. barn, uppe i vår stuga i Bjässjön me go mat osv... Hans, jag o Melle tog oss även en sväng till familjeträffen på Högstjärn =)
+ i kanten var ju att vi fick gratis o GOD mat hela helgen =) Svarfar & mor, de kan de där me mat dom! Yummi!!
Men men, söndagkväll åkte de hem... Kan tänka mej att svärisarna nu har de riktigt lugnt, tyst o skönt hemma :P
Nu e de bara för mej att planera resan ner till Deje i sommar!! -Vi kommer....!!!



Nu ska jag ta o koka ihop lite mat... se vad karlarna mina e sugna på;
-skinksås a´la Molly elle
-typ korvstråganof a´la Molly..

+ på att jag försöker lära dom att äta fullkornsmakaroner & fullkornsris o sånt... Melle går väl an, svårare e de me Hans..haha...

Fast än e ju inte älsklingen hemma... Hjälper Mats me bilen... Allas vår mekaniker :P

Kommentarer
Postat av: Ewa

Och vi längtar efter er!!!

2009-03-31 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0