Fyrhjuling...

En liten paus efter en hel dags jobb o matlagning åt mej o Melwin =)
Gått bra idag...trots väldigt mycke bilkörning igen då...

Igår hade jag en riktigt härlig dag... Ledig, sol, strålande humör =)
Älskling tog me Melwin till svärisarna o så han fick vara ute o busa lite me fyrhjulingen i de vackra vädret...





Då tog jag mej an köksfönstrena... Putsa, nya gardiner o plantera om blommorna... kul kul!

Få se när man orkar ta sej an vardagsrummet... Liiite fler blommor där då :P
Men först blir de nog Melles rum... Ska ju försöka få fingrarna ur arslet o sy ett par spindelmannengardiner dit...
Skulle sy dom till jul... men vem f*n har brottom...?! :P

Inte mycket mer nämnvärt att skriva här tror jag...

Måste ta o skicka iväg ett sms ikväll å... Kändes lite fånigt idag när jag prata me personen ifråga.... hehe...

Nä nu blire bompa me lillfis...

Imorn blire jobb igen + ett litet "möte" innan de =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0