Massa grus...

Efter en lugn påta på-o-lek-o-mys dag kom äntligen älsklingen hem igår... Men fick slänga i sej den goda potatisgratängen me kassler lite snabbt då han var tvungen o rycka ut på jobb igen. Men de gick rätt så fort... =)
Fast han hann ju även öppna sina presenter han fått av oss o verkade vara riktigt nöjd... Men lite jobbigt kan de ju vara då en liten kille står å hänger över en o ska riva o slita han me...
Förstår inte varför de e så himla spännande när han ändå vet vad som döljer sej däri... hehe...
Sen efter att ha berättat en gonattsaga satte jag mej i soffan o tuppa visst av mot en axel ;) Å vipps så väcktes jag till liv igen när Kate o Jonerik kom förbi för att äta lite tårta =) Så trevligt så... Tårtan räckte precis!! En liiiten stackars bit blev kvar...

Kvart över 6 imorse vakna Melle å vart hysteriskt pappsjuk! Gjorde allt för att pappa skulle stanna hemma o vägrade gå o lägga sej igen...
Men nu har Hans fixat tv:n i sovrummet (visst bara en liten skarvsladd som fattades....tänk om jag hade fått veta att de bara var de då...) så vi slog på "Anki & Pytte"... Så då kunde mamma somna om en stund till...

Å han bad så himla snällt om att få gå på dagis idag så nu e han där o ska väl få vara där nå timmar...
Snart en vecka sen han var på dagis så jag förstår han! Å de e väl inte så kul att bara vara me mamma dag ut o dag in...
Jag tror inte jag har lika mycke energi som barna :P



Tänkte jag skulle få lite mer ordning i mitt liv... Sånt där man ska göra men skjuter på hela tin... Å nu i morse har jag kommit en liiiten bit på väg... Så smågruset släpper mer o mer från bröstet... För en stor sten som släppt e lite att ta i ... Riktigt så stora problem har jag inte... Bara massa små "grus-stenar" som jag tänkte skulle få släppa en efter en...

Så nu när jag e ensam en stund idag ska jag väl börja att ta lite tag i mina grus-problem =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0