Strålande lördag!!

Älskade lördag... Morgonen började bra... Gick o la oss rätt tidigt igår så de var liiite lättare än vanligt att kliva upp i morse =)
Hade sån tur att mina älsklingar klev upp samtidigt (hade ju mycket att stå i innan avfärd), så man hade kaffet klart lagomt efter att man hade "piffat" till sej inför en jobbardag...

Underbar dag har de vare... Soool o sååå härligt! INTE ETT DUGG JÄVLA AVUNDSJUK på alla de lyckliga människor som fick åka upp till Bjässjösmällen... Hoppas de var trevligt där då!! ;-)

Det var ju även dit älsklingarna skulle... Kl 8 satt de på skotern o skulla göra varmt i kojan där uppe...
Själv har man åkt runt runt häromkring i Indal... Fast som älskade Kate sa, de går ju mycket bättre att jobba sånna här soliga dagar. Man blir liksom mycke piggare o gladare!! Hoppas de bara håller i sej!

Några stora flingor ramlade ju ner i morse... Inte var de länge... Å tur var väl de...
Åtminståne jag tycker att vi har fått mer än nog me snö nu...

Jaha, kom hem, fick mat av svärfar... Så vipps drog Hans iväg me skotern igen... Ska bli spännande att se när han kommer hem... Å Melle e hos faffen han... Meningen att jag ska på disco ikväll men får ju inte tag i Matildas käre far...
Annars får jag väl ha en lugn hemmakväll här då... Påta på då...



Nä, nu ska jag ta o lägga in lite kort på datan tror jag så de kanske blir nån till liten bild här å =)

Ska baara...
messa kära min Mia...kika lite närmare på mina jotexgrejer som jag hämtade igår då...kolla FB...kolla Fm...ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0