Ut o gå!!

Vart inte så mycket gjort hemma idag som jag hade tänkt mej, men fick de nog mycket trevligare ändå!
Eleine tog med mej på en prommis =) Riktigt trevligt att bara gå o surra en massa skit... Roligare att ha nån med sej när man e ute å går. Sen följde jag me hem till henne så jag fick se hur hon hade de. Drack 2 koppar kaffe o surra lite till =)
Tack för idag!! Så skönt att bara komma iväg...

-Fan, vart ju lite avis på soffan eran å....!! =P

Tänk om man kunde få de där prommisarna till en vana... Inte bara gå nå gånger o sen göra uppehåll i en månad typ...
Man kan ju göra ännu ett nytt försök... =P

Som jag sa till älsklingen; -Beach 2009...
- Ja då räcker de inte bara me en gång... Åsså kan du ju skippa chipspåsarna...
Fick jag till mothugg =P



Hämtade Prinsen på dagis som hade haft de så kul... De där behövde han =)
Sen hem o göra lite lyxig mat....fiskpinnar...hehe...
Ja älsklingen hann ju hem å äta i allafall innan han var tvungen att fara iväg på 2 jobb... *längtar tills du kommer hem så jag får kramas lite*
Men i allafall innan han for så dumpade han av oss 2 sysslolösa personer hos svärfar... Fick i sej lite kaffe då!
+ att jag var tvungen att äta en andra midda... Fläsk o morotsstuvning... Kan de finnas nåt som e godare?!?!?! Love it!!
-så där vart prommiseen värdelös, haha...

Nä, nu tror jag att jag ska parkera arslet i soffan... Blir en tidig kväll ikväll tror jag... Ska ju få jobba imorn...jihoo... =)

Sen längtar jag till helgen bara!!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0