Tisda....

Ja då var de tisdag... Fick ett "gulligt" sms i morse där de frågades så fint om jag kunde jobba ikväll... Visst de kan jag göra...fick hon till svar =)

Ojojoj, vad jag e trött på kvällarna speciellt, nu för tiden :P Hann se en ½ timme av Beck i söndags, sen sov jag så gott där i soffan... (inte äns en ny Bingolott vann vi heller...)  Å igår var de jobb hela dan, sen bar de iväg till nästa i stan igårkväll.... (Tack underbara Kate!!! Passar ju perfkt sånna här tillfällen när de blir lite kris för min del... Du e bäst!)
Kom hem vid halv 10, Hans o Magnus satt här me varsin öl... Tittade på Ballar av stål... Nära att ögonen slog igen där å... Men jag klarade mej... Tyvärr inte kunnat bli nån kvällsläsning av min bok pga trötthet :P

Vackert väder e de ute... Måste nog klä på mej o Prinsen lite kläder o gå ut o leka en sväng...
Hoppas de blir vååår nuuu!!!
(var uppe i Holm i går morse...å de toksnöa...GAH...sen närmade jag mej Indal & då övergick de till regn i ställe...)


Nu e kl 10 =) Ett viktigt samtal ska ringas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0