Slut för idag...

Då var min fredag slut strax... Hade de himla trevligt idag på sjön... Blåste dock lite väl mycket...
Även Jörgen kika förbi o Magnus lyckades få sej en liten en firre... Avslutade me en kaffetår i stugan innan vi for hem o sov midda alla 3 =)

Älsklingen bjöd på dundergo midda idag... Lövbit(ar), vitlökskroketter o café de Paris.... mmmm yummi!!

Sen drog kärn me de andra kärlarna ut på skotersväng...
Så gräsänkor som vi var kära Mia o jag så tog jag o Melle bilen o brummade iväg till henne o fick kvällen att gå på ett mycket trevligt sätt!

Än har inte älsklingen kommit hem, men nu ska jag krypa ner o kramas me Melle o se om jag hinner me nå sidor i min bok innan ögonen slår igen... Få se om man kanske får lyssna lite till regnet  å =)
Hoppas de spöregnar där kärlarna e...haha...  Nejdå, ska icke vara sån... puss puss...



Jobb väntar...å kaffet e förberätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0