Jobba =)

Då var de onsdag o jobb... Å guuu så härligt de e när man kliver upp i tid!! E förjävla jobbigt de första stegen men sen...
Bara ta de lugnt o lalla igenom morgonen innan de e dax att traska vidare till jobbet vid sisådär 06.30 =)

Började me att STRESSA runt de första 1-2 timmarna inne i byn...men sen vart de vändning o haft de riktigt gött!
Em tillbringas uppe i Holm... Tycker de e härligt där uppe...om man hade sluppit de där bövlanste städet som väntar...
Men men... Jag & käre Eleine samåker o jobbar ilag nästan hela em så de blir ju mycket trevligare!

Nä, nu ska jag värma på lite korvstroganof... Den vart riktigt god faktiskt =)

Å så fort älsklingen kommer hem idag ska jag sno bilen o gasa iväg till Kovland o hämta ut mina kära grejer från Jotex ...wiiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0