Fredag...!!

Ja då var de fredag & helg då... Trevligt trevligt... Blev dock inte den gamla vanliga starten på helgen =P

Jag & Melle har vare lediga idag... Började dagen väldigt lugnt... Lite lek, "Dokter Snuggels" GAH..., tvättstuga, massa kaffe... Lunchbesök av Kate =)) Fin tatuteringen blev gumman!!
Alltid kul me nån som hälsar på sådär, även fast de bara blir snabbvisit då ibland... Igår var de Eleine som kika förbi =)

Sen tog jag & Melle bussen in till stan... En liten kille tyckte de skulle bli så kul att åka buss, jovisst, fick ju sova i 25 min i allafall...
Hann me 4 ögonaffärer =) Den otrevliga, Den ohjälpsamma, Den jättetrevliga men dyra & Den där de var mycket folk... Sistnämnda ska vi till till veckan, hittade nog de ögon som satt bäst där, men Melle var för oengagerad där mot slutet...... Få se vart kalaset slutar då...

Mötte upp älsklingen, åt lite snusk på donken (ajaj, jag som har vare så bövlanste!! duktig de senaste 3! dagarna) , storhandla, bolaget... hem till svärfar (ingen fredagsgrogg) & inget Hängsta... haha... Olikt slut på en fre...

Nu ska jag krypa ner i soffan me älsklingen... Nå bra på tv:n mån tro??


Kommentarer
Postat av: maria

men ingen fredags grogg??känner inte igen dig malin;)

2009-03-13 @ 21:19:26
Postat av: Malin

Haha, inte jag heller... :P Men man måste ju försöka att stå emot ibland å...

2009-03-14 @ 17:25:55
URL: http://mollymmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0