Ensam...

...e jag nu... Gah, så trist de kan vara!! Lörda å allt...

Men ledig e jag... =)
Igår... Ja då skulle älsklingarna mina tillbringa lite tid i garaget... Så då tog jag vrålåket o for mot Birsta...
Skulle endast storhandla lite på Willys... men liiite extra här o där kan man ju kika... Var till apoteket o hämta ut medicin... Dyyyr men nödvändig! Sen tog jag men en snabb tur in på bolaget innan jag strosade omkring i självaste cityt... Hittade ramar, krukor, böcker, filmer till Prinsen o Kate me karl =) Fick mej en riktigt mysig fika me de 2 som även fick mej att smaka på den supergoda vaniljlattén =)) Tack för de....

Sen bar de mot mitt mål...storhandling på Willys... haha... STORhandling kan man verkligen kalla de å...!!
T.o.m kassaapparaten frågade om de var en företagshandling!!??! Men nu har vi nog allt å!!

Idag har jag fått träffa min underbaraste tjej!!! Far me fru & barn kom å hälsade på!! =) Bl.a för en sen gratulation av Hans... Så de var riktigt trevligt! Melwin o Martin fick riktigt leka av sej medans jag o Linnéagumman fick mysa ordentligt!!
Vi ska ha en systrahelg framöver me Birsta-shopping & pyssel bl.a...!

När de for tog de inte många sekunder förns även älsklingen var borta... Skotern vettu... -Kan ju vara sista helgen nu!! (för 3:e gången) Hah... hoppas verkligen att den sista helgen kommer snart!!

Men men... jag tog me mej lillprinsen o for till min älskade mor på lite fika o massa surrande =) Mamma e bäst!

Vart riktigt lessen o besviken ikväll... De bara for över mej... Tårar kom... Kanske jag överdriver, vad vet jag... Näe, de tror jag visst inte jag gör... Jag tänker bara om tvärtom då? Å nu... nuu...!! Från första stund... Vill inte...
Visst, de finns de som har de värre... Men just nu tänker jag bara på mej själv!!



Jaja, svammel... men fått ur mej en gnutta... Ska roa mej me utmaning iställe...

SKÅL!!





   
Melwin me morbror + Melwin me moster =))


  
           

Älskade systrar!!

(korten från idag ville jävlas lite me mej, men hitta nå från fars 50-årsfest...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0