3 veckor senare...

Men heej ;-)

Inte haft internet på ett bra tag nu... å innan de så var de så otroligt jävla segt så de var ens inte lönt att försöka sätta sej här o skriva nå rader. Ska bli spännande o se om jag hinner skriva klart o lägga in detta innan jag blir utsparkad härifrån...

Aja, gör ett försök... Hur sammanfattar jag dessa 3 veckor som gått (i rasande fart dessutom)
Alla dessa 3 helger som gått har tillbringats på min lilla paradisö i Bjässjön =) Där har de vare storstädning, lite partaj, lek, plantsättning, sol, bad (dock inte för min egen del... tycker bara att min lilla kille e heltokilg som hoppar i detta iskalla vatten), studsmattehoppning...å bara njutit!! + att jag jobbat en av dessa helger å...

Därimellan...väldigt lite jobb o väldigt mycke ledighet... Skönt men trist! Men ska passa på att njuta i 2 veckor till nu av lite jobb innan sommarschemat börjar *SUCKAR* Då kan man icke klaga på att man inte får jobba i allafall... Men men, e man vikarie så e man... De e väl de vi e till för...



Dagen har vare rätt bra... Men slö o en hejdundrades huvudvärk... Tills jag vid 14-tiden kom på att jag måste nog måste ta o göra mej lite kaffe... Å titt på f*n... Vart den vanliga Malin igen... Kan nog inte ge mej på att hoppa över kaffet sådär... Morronkopparna måste ner!

Melle på dagis nå få timmar för att leka av sej, älskade Kate upp en kaffesväng, till svärisar på mat + gjorde en välgärning o rensade, stötte på Eleine så vi tog o bjöd upp henne på en kopp me surr ;)

Kvällen har avslutats me salt me popper o de "Desperata hemmafruarna"
Väntar på älskling nu som e borta på en bastusväng!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gums! har en liten utmaning till dig i min blogg!!! :)

2009-06-11 @ 10:02:20
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Malin

Du är utmanad i min blogg!!

2009-06-11 @ 10:03:47
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0