Stress...

Otroligt men sant så sov jag o Melle till kl 9 ida... Å han vakna för att jag steg upp...
Rättare sagt vakna jag av telefon... Kriiis på jobbet då...
Fort ta på oss kläder o allt som ska donas på morron, sen var de bara att börja jobba halv 10...
Hej-hejdå-dag kan man verkligen säga att de har vare... Känner mej så taskig bara men vad göra?? En lista här o en där + lite ihophäftade lappar... gah... Sen var de bara att börja jobba kvällen direkt på de... fast i normal takt då...

Jäjä, lyckades ju få denna dag att gå å då...


Melwin e så stolt nu... sov heeela natten i sin egen säng... Började me ett litet mutsystem nu me "Melwins sova burk"...
En guldtia för varja heeelnatt i sin säng ;) Första natten gick ju bra...haha...
Annars vill han gärna komma o krypa ner i mitten efter halva natten ungefär... Visst e de mysigt men... han tar ju så ininordens me plats!!!
Men vad gör man inte för en peng i GULD!

Nä, ska ta o packa ner nå kläder inför helgen innan man gör natt!

Ha en UNDERBAR midsommar!!! Flyttlass till Bjässjön  nu =D

Kommentarer
Postat av: Agneta

Halloj, där..hur har ni det då? Har inte sett dig ute på facebook något! Å du mor å far va till Volger å vivianne häromdan...aha..gissa vad jag har hört....;-)???????



Kram

2009-07-28 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0