Ojojoj....2 mån...

...sen sist... De va ju f*n november de...
Jaja..."duktiga" Molly e tillbaka...

Har inte hänt nå mer än de gamla vanliga ändå...
Julen gick utan problem... Underbar julafton! Började me en julklappsrunda, sen till min mor på en liten julafton o avslutade hos svärisarna me tomte o hela köret =)

Nyår... Ja de gick ju de me... Mysigt i stugan, få personer men god mat, lite skoter, öl o massa ljus...ute som inne =)

Nytt år... Ja, inga större förändringar...
Förutom att man jobbat mycke mindra...till en början... Hade ju semester i 10 dar... (fast Mellen var ju sjuk en stund där me...) Men nu verkar de ha satt igång igen...8-9 dar i sträck... Men inte klaga jag för de... Nu tackar jag o tar imot vad jag bara kan =)

Jaha... Var o kollade synen ännu en gång på lillPrinsen... 3:e gången gillt... Defenetivt glasögon vart de innan halva undersökningen var klar...
Men men... Vi ska nog ta o hitta ett par riktigt coola o fina =)
Fast tror de kommer att dyka upp ett problem... Melwin och hans mor o far komer inte att ha samma smak :P

______________________

Haft en paus i skrivandet nu... Älskade Kate kom på en kopp kvällskaffe o surra massa strunt :P

Nu e Älskling på g hem å... Kvällsvecka han... Så nu har jag all tid i världen på kvällarna o göra alla mina måsten... Hur mycket har jag komme mej för...typ...nada...


Skaffat oss en ny kamera å =)) Så nu ska de bli knäppa av!!

Ska ställa inför morgondagen nu så allt e klart när man stiger upp................ Natti!




Fikapaus efter Melles rundturer me sin fyrhjulig han fick i julklapp...
Man kan lätt bli lite rö'blommig då ;) -men lika glad e jag för de!!



Kommentarer
Postat av: Kate

Äntligen =) började fundera om du gett upp där ett tag ;)

2009-01-21 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0