De ska hä in koa i husvagna....

Robin Hood, känner ni honom?? De gör jag, bästa vänner nu snart! Vet nästan vad han ska säga innan han öppnar munnen...
Men han börjar bli lite väl påfrestande & efterhängsen nu... Går inte en dag utan att han e här...Morgon som kväll...
Ska jag vara ärlig *viskar för han e här nu* så e jag JÄVLIGT less på han :P

Visst Kate, ska göra allt för att försöka göra de här me skrivandet till en vana... lite duktig har jag väl varit nu...

Vakna vid 7 i morse av att Prinsen vakna o ville göra tatutering!! Nu...!! Lagomt glad då, även han som inte fick göra sin tatutering då.... Hans andra tatutering har ju försvunnit nu...
När han inte fick göra de så ville han att jag skulle ställa mej å göra pannkaka i stället... ojojoj... Nä, ingen pannkaka vart de heller....

Ja idag e man LEDIG då... Fasiken va skönt de känns! Känns som att de här 8 dagarna har varat i all evighet...
Så idag e de bara jag o Prinsen... Ska vara tråkig o städa lite men de blir även en massa lek =)
Han vill ju inget hellre än att leka o så krävande lekar e de ju faktiskt inte... Han kom precis o berättade att jag skulle få vara den där lilla lilla blåa gubben medans han e dom där 3 stora dinorarie/drakarna :P Kuuul lek....hm....

Hade även tänkt ge mej på Melles rum idag....som har vare på g i ett halvår snart.... Städa ur all gammal skit..! Men känns sååå jobbigt.... Den älskade ungen har ju så in i nordens me grejjer ÖVERALLT!
Ska till Birsta o köpa nå krokar, lådor mm......nån annan dag....

Sen så ska de förhoppningsvis bli färdigdiskat här i dagarna... Ska försöka göra de stora köpet idag...Diskmaskinen *ler stolt* Tänk vilken liten lycka..:!!

Även affärn ska det få bli idag... Lite småköp av kaffe, ost, macker, gurka, smör (tänkte prova mej på Becel en gång... hört att de ska vara de nyttigaste smöret...eller läst de ;) 
Se hur de går...Vad e de me ungar som ska ha allt de ser...godis, kakor, tidningar, bla bla bla... Men men... Han e ju faktiskt duktig, har bleve mycket snällare på affärerna (för de mesta)... En liten sur min kan man väl ta....

Haha, han börjar få lite bonspråk den här pojken Melwin... Bl.a i morse på bompa... Mamma, de ska hä in koa i husvagna.... =D


Jaja, nu e de helg... Ledig helg desutom =) Vet inte vad som sker, men bara härligt att vara ledig o njuta...
I ofs e de ju fre kväll ikväll...vet ju vart de brukar bära av... :P

Nä, nu verkar de va LEK som gäller!

Nu ska jag se vad de e för utmaning som kära Malin har givit mej =)



Vi åkte lite fel när vi var i Åkersjön men fick ju se de här söta renarna :P





                                                                                                 Så himla underbart!!                                    



Självaste Spindelmannen på besök!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0