Alla hjärtans dag...

Alla hjärtans dag... ja jag brukar anstränga mej ganska mycket för denna dag... Men tyvärr har jag legat på latsidan i år...
Å de e väl inte hela världen... Älsklingen hade tänk gå in på affären o köpa nå fint till mej (en sista utväg) samtidigt som jag tänkte desamma till honom... Men kom överrens om att vi skippade de, byta blomkvast o nalle... nä, vi köpte en fin liten alla hjärtansdag vovve till Prinsen istället... Han vart så glad o den har fått följa han hela dagen... Så...bättre att göra lillfis extra lycklig så kan jag o älskling mysa lite extra ikväll iställe....
PUSS ÄLSKLING!!!! ÄLSKAR DEJ SÅ OERHÖRT MYCKET! KAN INTE LAVA UTAN DEJ! *KYSS O SMEK*

Ja igår var de ju fredag kväll... Å inte kan man bryta traditionen me Jögga o Mia ;)
Var där o drack oss nån öl o nån grogg... Vi har ju vårat rum där så =)

Ja nog för att de e denna speciella dag, men några timmar fick älsklingen tillbringa i garaget då... Hans andra älskling "Polaris" pajade idag när vi skulle ta oss en sväng till Kovland... Tur var väl att han inte hann längre än till Kävstabron...

Så...när han tillbringade tiden där så passade jag på att ta mej en grogg me svärfar då =)
De e bra roliga mina älskade svärföräldrar! Man kan inte annat än bara le när man tänker på dom :P

Nä, nu blir de mys i soffan... Kanske ska öppna mej en öl...

Men puss på er alla på denna fina Alla Hjärtans Dag!





En gammal bild på de älskade paret =)
Var nykär & höggravid här...
**LOVE**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0