Snööö!!! =D

Bättre sällan än aldrig va?! :P  E visst inte så duktig som jag trodde.... Elle om jag ska va ärlig så handlar de nog mest om lathet o att jag "inte har tid"... Men nånting ska du väl få läsa nu =)
(syftar mest på vackra Kate nu....du ska inte behöva vänta längre)

Fan vad vackert de e ute!!
MASSOR me snö o solen skiner för fullt!
Glittrar så vackert!
 Så mysigt!
Underbart!!

Fast de var inte nå vidare att jobba i helgen när de inte var annat än snö snö snö o blåst.... Sopa ingångarna för varje gång... Utan nå resultat... Men slapp köra bil i allafall å de e jag evigt tacksam för...
E lite feg jag å köra i snöstorm o oplogade vägar... Otäckt :P

Har du nå bra tips på huvudvärk som vägrar ge med sej?? Kvittar hur många alvedon man knaprar...Ajajaj!!!

+ på de så e jag så jävla less nu...!! På min "ÄLSKADE" chef...
Skulle jobba 12-16.30 idag... Var väl på jobbet vid halv 12... Sen druttade de in 2 till som skulle börja kl 12. Fanns endast 2 listor... Jaha, så Eleine tog o pratade me chefen då... Jag fick ta över luren...
-du e planerad på kvällen du, säger tanten....
-nej säger jag..... -Ok, men e inte så säker på att jag kan för Hans ska komma hem vid 5-halv 6 idag...
-Jamen de ska gå bra de, du ska ju gå på byn. Du får en timme som kompensation...

Öh, borde man inte prata me personen i fråga innan man byter??
Åsså hade hon flyttat upp en från kvällen till dan.... bla bla bla...vette fan vad hon sysslar me jag...
Jaja, interessant läsning... E väl bara en högst 2 som verkligen vet vad jag svamlar om nu...

PLANERA, hur vore de att prova på de kära du!!
Bara en massa strul me allt nu tycker jag...


Aja, tänkte att jag skulle passa på att städa lite nu då kanske... Finns bl.a en massa disk sen mysmiddan jag fixade till igår till mina älskade killar!
MEN, jag måste få gnälla lite nu...har så satans ont i huvet... Kanske borde lägga sej men hur kul e de???!!! Sånt har jag VÄLDIGT sällan ro till att göra!


Nä, ska väl försöka göra nån nytta nu...
Å vänta på att älsklingen ringer... (Kan inte ringa han jag, han har tappat telefon stackarn :P)

Men vi hörs å ses!


Ska se om jag hittar nån fin bild från vår härliga fjällresa förra helgen!


Kommentarer
Postat av: Kate

TACK gode gud håll igång det här nu :)

2009-02-12 @ 19:32:42
Postat av: Kate

TACK gode gud håll igång det här nu :)

2009-02-12 @ 19:33:35
URL: http://nogg.se/kate
Postat av: Kate

TACK gode gud! Håll igång det här nu ;)

2009-02-12 @ 19:34:48
URL: http://nogg.se/kate
Postat av: Kate

HEJ JAG HETER KATE OCH JAG ÄR LITE EFTER, DÄRFÖR MÅSTE JAG SKICKA SAMMA KOMMENTAR TRE GÅNGER SÅ JAG VET ATT DU HAR UPPFATTAT VAD JAG HAR SKRIVIT! hihihih

2009-02-12 @ 22:15:32
URL: http://nogg.se/kate
Postat av: Malin/Malo

Hej gummman! Har en utmaning till dig i min blogg.

Härlig vin

terbild. Antar ni hade rätt mysigt i fjällen. Kram Malin

2009-02-12 @ 22:50:46
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0