Ooonsdaaag...


Fatta vad härligt!! Tänk när denna årstid börjar att komma å!!




...är de idag ja... Händelselös dag... Sovmorron till vid 9 tror jag de var då Hans telefon ringde o väckte oss... Tom Prinsen blev väckt... Funderat lite på hur länge han hade sove annars. Han måste haft väldigt fina drömmar när han valde att sova så länge...

Maggan ringde... Fick jobba 4,5 stackars timmar uppe i Holm idag... Fast fick ju även 3 dagar till...på en o samma gång!!
Visst serru...tyvärr helgen inräknad då å :P

Hämta från dagis, hem o åt, påta på, lekte o baka me lera =))
Magnus kom upp en sväng...men gick lika fort då jag inte hade nå kaffe att bju på... Eller satte sej på stolen i allafall 10 min...

Läste om "Tummen" o sövde ner en trött liten fis =)

å nu sitter jag här då...

A perfekt day!!! eeehh....

Ja de var de de... go'natt då...

Nä, men ska väl påta på lite till o plocka undan lite. Titta lite mer i Jotex =) Ska försöka få mej ett riktigt fint sovrum nu!!
Ska köpa byrån o spegeln så fort som möjligt, sen har jag fått för mej att jag vill ha vinrött här inne... Blir fint tror jag!
Har hittat 2 jättefina fönsterlampor + kuddar på Indiska som förhoppningsvis ligger kvar där nästa vecka!



Ha'de gött! ♥

Kommentarer
Postat av: Catharina

Stackare som ska jobba helgen... Jag är ledig jag!! :-)

2009-02-18 @ 22:30:40
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Kate

Ja typiskt att du ska jobba! Vi är ju aldrig ledig samma helg känns de som... :( blä

2009-02-19 @ 16:26:59
URL: http://nogg.se/kate
Postat av: Molly

Ja, om jag ska vara ärlig så känns de helt förjävligt!! =(

2009-02-19 @ 17:07:49
URL: http://mollymmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0