Nya värdefulla dagar...

Tisdag... Knappt så veckan har börjat... Fått jobba idag 7-16... Känns ju trevligt i allafall...
Maggan måste ha börjat me en ny teknik... Skickade ett sms igårkväll o hörde om jag kunde jobba...
-De går så bra så...skrev jag tillbaka...haha...
Åååhh... lyckats slarva bort en nyckel idag å....GAH... *hoppas hoppas*

Sen har de inte hänt så mycket mer...
Hämta Prinsen på dagis, affärn, leta nyckel, öppna....


Oj, vart lite distraherad av tv:n nu en stund... Ett program om hemmafödslar... Så underbart!... Ja inte att föda hemma då, för de e nog inte riktigt min grej... Men bara de när de lilla livet kikar ut.... Huga då... Man blir ju alldeles gråtfärdig ;)


Jaja, nu ska vi se.... öppna...det stora paketet me en massa kläder till Melle som jag hämtat idag... Riktigt snygga tyckte både han o jag...
Lätt midda, köttbullar o makaroner, fanns ju ingen pytt på affärn som var önskat, Bompa, Jungeldjuret Hugo, bju Magnus på lite kaffe sen vart de gonatt för Melle som somna i våran säng lite snabbt me sina 7 eller om de var 8 gossedjur ;)
Alla måste ju få va me o kramas lite...
Å nu då, tv o data o vänta på att älsklingen ska komma hem... Nära nu, bara 1 timme kvar =) Miss you!



Sen sist då...familjen + Jögga o Engla tog en kort liten sväng me skotern ner till Bodegan o grillade oss nå bullens i söndags... Så underbart väder me sol o allt...
Sen vart de mysmidda hemma me mina älsklingskillar....tacos....sååå gott!

Igår... Låna stormersan av bonlurken... For in me Hans till Biltema sen Max... Lämnade av han på jobbet o for ner på stan =) Shoppade lite kläder till mej o Prins innan de var dags för klippning =) Nu ska jag bara vänja mej vid min fina lugg o lyckas få den så här perfekt själv... :P
Sen vart de madrassåkning o korvgrillning på kvällen =) Älskar mitt andra jobb!
Men då var de ju de att älskling sluta 2 timmar senare än mej.... Så köpt mej en tidning, for till Bernan o bänka mej i deras fikarum me en kaffekopp.... Gick de å....

Nä, då var de bara att vänta vidare då...  Bye!



♥♥♥



Va fan kan jag inte lägag in en bild för????!!!!???!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0