Min lediga lördag...

Hittade lite fynd igår =)
Å TACK SÅ JÄTTEMYCKE till världens snällaste tjej Kate för lånet av bilen... Underlättade rätt mycket måste jag ju säga!
Först strosade jag o Melle lite i Birsta sen för vi in till stan... Gottade i oss lite hamburgare o naggets =)
Hoppas nu bara att älsklingen o Kate blir lite glada över sina presenter nu då =)
+ att jag köpta en fönsterlampa o 2 ljusstakar hit till sovrummet... Sååå fina!

Sen tog vi sportsaaben till svärisarna... Hans var redan där o Melle hade ju köpt present till farmor o farfar bara för att de e så himla bra!! Ljus som de stod farmor/farfar på... Glade blev de!
Vart bjuden på fredagsgroggen då :P
Sen tog vi oss en sväng till Hängsta o jag vart bjuden på fredagsölen... Dumt o bryta traditioner....

Sen var de bara att åka hemöver i den fina ugglebussen... Älsklingen kände för att åka hem å sova lite... Å de gjorde han ju rätt i... Vare på jobb från 12-07 inat... Men en timmes sovpaus därimellan...
Å även nu e han på jobb då... Får tänka på pengarna för de blir ju bra me extraslantar...


Idag vakna Melle tidigt kändes de som... Nån repris av gårdagen blev de ju inte :P
Men har haft en lugn o skön morron. Melle har hittat nå spel på Stuart-filmen... Å jag påtat på som vanligt! Kate var förbi på en kopp kaffe =) Å Melle fick nå tokryck o spela över inför henne då...

Nä nu har jag o Melle drage ut på tiden lite väl länge... Men vi ska ut i solskenet o leka!!

En prommis till Harvom blir de å!

Sen ikväll väntas de hockey... Ska bli kul tycker jag i allafall!
Jag o Melle e bjudna av svärfar! Han ska verkligen få sitt barnbarn åtminståne liiite intresserad av sport (då inte hans egna 2 söner e de minsta lilla intresserad av någonting som har me sport att göra över huvudtaget...) =)
Så få se om de blir hockeykompisar då som faffen hoppas på eller om de var första o sista gången :P

TREVLIG HELG!!




-Vi 2 då som älskar varandra över allt annat!! ;-)
-Jögga tar sej en dans me söta Engla...
-Faffen ska väl till o bjuda oss på nån go man som alltid!
-Vackra Mia!
-Tänk om jag kunde göra en så fin o otroligt go tårta till min älskade Kate!! Denna vackra skapelse MED 25 LJUS fick jag av Kate & Jonerik på min 25-årsdag! LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0