Jobb o magsjuka...

Inte ett ord härifrån på hela veckan... Å ändå vare ledig i 2 dar :P Men har inte hänt så mycke...
Jobb i måndags, jag o prinsen har haft 2 lediga härliga dagar me massa lek, bus, film, bobåkning i stora snöhögen osv.  Å igår var de ju en helt underbar dag!!! Soool o vaaarmt.... *myser*
Gjorde oss en riktigt go mysmiddag i tisdags tills älsklingen kom hem!! Fläskfilé, vitlökskroketter, sås o sallad... Underbart gott var de... Tisdag men vaddå... Jag får mycket mer sug att göra nå sånt där när han e på jobbet o jag kan påta på medans =)
Även BästaKate har ju vare hit på en kopp kaffe eller 3...!! Så kul! Tycker ju så mycket om dej vännen ;)

Men idag vart de otroligt men sant lite jobb!! Jodå, från 12 till 16.30... hah...
Å på de så håller jag så hårt jag bara kan i mina stackars tummar... När jag ringde dagis o sa att Melle kommer idag så sa hon på andra sidan att jag bara borde veta att de går väldigt mycke magsjuka på dagis, både bland barn o vuxna...GAH...
40 vitpepparkorn kommer att slinka ner i min mage i eftermiddag... Synd bara att man inte kan trycka ner de i lille Melles mage å...

Jaja, nu blir de till att hoppa in i duschen o blöta ner sej lite innan min hårda arbetsdag...


Tack för utmaningen!! Den kommer ikväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0