Jihoo... :P

Nu har man helg då...
Å måste berätta nåt OTROLIGT men sant!! Jag vakna 8, rätt pigg... Prinsen låg o sov för fullt...
Jag steg upp, han låg o sov i 1 timme o 20 minuter till!!!!
Fatta... jag klev upp före han :P Rätt skönt för både han o mej, fick påta på lite för mej själv där ett tag, han slapp tjata på att trötta mamma skulle stiga upp o jag slapp höra de ;) Inte varje dag de händer... Måste ha vera nåt fel i mitt huvud i morse... Fel o fel... Hoppas de händer många fler gånger....
För här e en av världens mest morgontrötta personer....
HAde väl mycket på g idag... då har jag en förmåga att vakna-tänka-bli pigg...

Nu sitter vi o väntar på att Kate ska kika förbi på en "morgon" kaffe...
Jamen titt, här kommer hon ju =D

Sen ska vi lifta me henne in till Birsta, sen blire stan, sen hade jag tänkt hälsa på svärisarna en sväng...
Få se hur mycke Hans får jobba å nu när han hoppas på jouren...

Jaja, nu väntar kaffet...
Se om de blir nå fynd idag =)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0