En utmaning...

Jaha, då har man fått sej en liten utmaning av Malin då =)

Regler för detta är:
* Gå in i mappen Mina bilder (Eller var du nu lagrar dina foton).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

 

Då ska vi se vad de blir....

Haha... ja självklart ska de ju va min bästa Kate =) E hon inte för söt när hon ser sådär lite lurig ut ?! :P

Ja här satt vi här hemma (en torsdagkväll) o drack oss lite gött vin o surra massa skit medans kärlarna var på arbete!

En riktigt mysig kväll! Måste ju passa på ibland =)

 

Då ska vi se... ska väl utmana nå folk jag me... börjar me dessa 3 då...

BästaKate: www.nogg.se/kate

Helena: www.helenanordin.bloggagratis.se

Maria: belissimamaria.blogg.se

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kate

HAHA, klockren bild. Verkligen från min bästa sida !

2009-02-13 @ 15:18:34
URL: http://nogg.se/kate
Postat av: Anonym

Hej där.. Inte visste jag du hade en blogg.. va du e jpbbig med din utmaning.. men få väl försöka ta itu med den då tid finnes.. haha..

Kramar

2009-02-13 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0