ÄNTLIGEN HELG....

...eller vad e de man brukar säga??!!

Ja, igår var de min lediga fredag... Älskling (vet inte om han var så mycket älskling igår, haha) o jag for en sväng till svärisarna... Men då dök hans begär upp... Ska bara fara me Jögga o busa lite me skoter... Blir väl nån timme... hm... Visst självklart älskade du! Han ringde efter 2½ timmar, vi e ovanför Holm vi...


Min konkurrent..

Men men, fick ju leka me alla bilar o djur i all evighet... Sen avanserade vi oss till kurragömma!! =D Melle börjar fatta vinken nu me hur den leken går till... Bästa gömstället var i allafall på toan!

Sen vart de mat hos svärisarna då...  Hämtade upp Hans hos Jögga som hade skyndat sej att hälla upp ett vinglas ;)
Sen vart de då ombytta roller... Hans drack grogg me gubben!
Fast gjorde mej inte sååå mycke... Tänkte på jobb idag då så då gick de fint =)
Melwin ville sova hos farmor o farfar så då vart vi ju barnfria då... (självklart när man jobbar)

När Hans väl vart lite lagomt på lyset så hamna vi då hos Jögga o Mia i vanlig ordning en fredagkväll...
Så där vart de nån öl då... Men väldigt lugnt för min egen del! Förstår inte varför de var så förvånade över mej :P

Men i vilket fall så var jag ju glad o pigg i morse... Elle ja.... Inte tröttare än vanligt...
Så upp o hoppa o till jobbet... Där jag haft en riktigt härlig morgon me mestadels bilkörning...
Jobbar delad tur idag... Så ikväll blir de givetvis att traska omkring på byyyn...!

Nä, nu när väl suget hänger kvar så ska jag ta mej an lite städning här hemma!
Grabbarna e på en skotersväng till Bjässjön dom...


Köra igång lite kaffe först!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0