Pepparkakor ger magknip...

Då var de redan tisdag då... Önskar dagarna skulle gå sakta nu den här veckan då även Hans e hemma ju. Men blir väl förmodligen så att dagarna går ännu fortare istället då förståss...

- grader idag!! Å en vacker sol lyser ner på den vita backen!
Måste ha vare underkylt regn eller nåt som kom igår eftersom inte all snö försvann... *tummen upp*

Haft en härlig natt. Mathias har börjat sin nya vana varje natt nu att vakna för lite mat... dock bara en gång mestadels!! + att de e vid 4-5 tiden!! Sen vid 7-8 å de kan man ju inte kalla natten...
De njuter jag av o kan ju absolut inte klaga!! Helt underbart tycker jag!

Fick besök igårkväll av 2 x Mattsson =) Fia som måste ha nå lugnande inverkan på bäbisar =) (Försökte snällt bjuda in henne varje kväll här framöver :P )
Sen Magnus som fick i sej 2 koppar kaffe...


Satt å mulade säkert 20 pepparkakor här en kväll me lite glögg! Åt o åt o åt... GOTT!!
Öppnar en tidning senare å läser att pepparkakor o lussebullar under amning kunde ge de små magknip... haha...
Som tur var så klarade sej Mathias väl... Dock min mage tyckte nog de blev lite väl mycke... Var inte riktigt sej lik...mer säger jag inte...

Nä ska se om liten bäbis här vill äta klart snart så man kan "piffa till sej" o göra nån nytta... En prommis tror jag de e som lockar =)

Senare blir de att besöka liten Alice efter att ha vare till Liden för lite vaccination av stor pojke o vägning av liten pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0