*Fredag*

Då var de helg igen då... Får se vad som ska hittas på.
Blir lite kalas hos min älskade Linnéa imorn. 8 år! Tiden går!! Men hon kommer alltid att vara min pyttelilla lillasyster ;) Men de e då allt som står på att-göra-listan än så länge...

Har fått hem den lilla pepparkaksdräkten o mini tomtedräkten så ska väl blixtras lite på mina små Prinsar!!
Melwin ville absolut vara pepparkakstomte på lucia =)

Verkar i allafall som Mathias var hungrig på sina skrikperioder på kvällarna förut för vilken skillnad de e nu =)
Skönt att de ordnat sej o nu kommer han att bli så där riktigt rund o go me en massa moffmoff att klämma o snosa på...hihi... Kan man ju hoppas på... För mycket moffmoff hade hans älskade storebror som bäbis =)

Var en snabb sväng till Birsta igår... Å måste säga att de var nog första gången man åkte därifrån vid 11-11.30... Haha, men min ekonomi tillät inte mer o de e nog älskling nöjd över...

Melwin hade sin första "riktiga" arbetsdag igår... Så glad o stolt efter att ha fått vare me faffen nästan hela dan på hans jobb!

Nä, ska gnugga tankeknölarna o se om man kan komma på nå trevligt att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0