En léende mor =)

Nu har jag ägnat den här bloggen många tankar de senaste dagarna så de e väl bäst jag sätter mej här (eller sutte här kan jag ju inte neka till att jag gjort än del men...) o skriver all intressant fakta om mitt liv de här dagarna =)


Hänt sen sist...
Vart barnlediga fradagkväll/natt så vi tog o hälsade på Jimmy o Beda o gottade oss där ett tag.
(äntligen fick Melwin sova hos sin faff när de äntligen var helg)

Kalas hos Linnéa... kul kul... Synd bara att man inte hade så mycket tid till att gosa me henne. Men kanske inte riktigt läge när man har alla kompisar hos sej... Men mycket trevligt o jag har ju hela julafton på mej sen!

Haft trevligt besök av Eleine o supersöt Alice =)

Vare på jobbet där vi alla träffades o tackade av chefen. Riktigt trevligt o god mat! + i kanten var ju att man fick träffa alla bäbisar vi skaffat oss.. "Stora" Anton, gulliga brudarna Lisa o Alice och Mathias då förståss =) Å de skötte sej exemplariskt alla 4...

Vackert kaffebesök av Kate =)

Tandhyginisten... Gott råd till alla att gå till TL om ni inte brukar de... Kan bli dyrt (dyrare) annars...
Själv har jag världens bästa mamma att tacka!!

Sist men inte minst hade vi ju storfrämmande igår av Helena o Ronja! Var alldeles för längesen... Men de ska vi väl ändra på va...?! Man säger så mycke men inget händer... Men jag ska ta fingrarna ur arslet o fara till dom. Blir väl till nästa år... Men de blir väl lagomt, sist jag var där var ju i januari... Å ett år imellan....eh...
Även Kate tittade in igår =)

De var de de... Nu e stor pojke på dagis o liten pojke ligger på ballkongen o sover...
Var på bvc o vägde o mätte idag.. Gick därifrån me ett leende! Gått upp(!) har han till 4270g... Nu börjar de gå undan i rätt riktning! 54,5 lång var han å...

Nä ska se om jag kanske kanske kan komma igång me nån bakning...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0