Birsta...

Ja denna dag har hittills sett ut i stort sätt lika som igår...

Mathias sov från 23-06 mellan mor o far =) (Gårdagens natt sov han 12-06 i sin egen säng gominiPrinsen...)
Trodde de skulle bli en jobbig natt inatt då han var lite extra gnällig igårkväll... Men när han somna så sover han!

Gruvar mej lite för em idag... Birsta, behöver jag säga mer??!! Men men, har man inte köpt nå julklappar får man nog skylla sej själv :P Men de blir trevligt att komma iväg lite bara å. De svåraste blir att smussla julklappar för Melwin då vi e hela familjen som ska fara =) Kan vara en sak som blir snäppet svårare.... Jag verkligen älskar att köpa klappar... Lätt att de kan bli liiite för mycke! Tur att Hans har förmågan att stoppa mej!

Nä, lite mat åt miniPrins (börjar bli mästare på att amma o göra iordning tillägg samtidigt) o sen förhoppningsvis sover han en stund så mamman kan göre sej "vacker" o startklar för shopping...




För liten o för stor så jag vet inte vem som roar sej mest här...
Den ene mer skraj än den andre...
Elle e de för jag avslöjar Melle me bildbevis ;)

...men mysa kan man ju alltid!








Hittade ju denna bild från söndagkväll å ;)
Bara de 2 dippskålarna som var på kylning som fattas...
Myskväll o vinst blev de för oss båda!
2 sverigelotter + en ny bingolott :D

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

vad kul : ) brukar kika in här ibland jag med. ha det bra!

2009-12-16 @ 16:54:40
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0