Tisdag...

Nu passar jag på att bänka mej här ett tag när älskling e borta på en bastusväng hos Jögga o jag nyss har nattat lillPrinsen..

Idag har de vart jobb hela dagen... Tror de hade riktigt me panik i morse då jag hade 5 missade samtal :P
Snäll som jag e ringde jag upp, klädde på mej, slängde i mej en kopp kaffe,  klädde Melle som var ganska samarbetsvillig (förutom att han promt skulle ha bara linne på sej idag...men mamma vann...) sen raska steg me vagnen framför till dagis...

Men allt har flytit på så underbart bra idag så...!

Nu ska jag städa ihop lite till här i sovrummet... Databordet ska ut härifrån så kan ju börja plocka ur de lite smått.
Var ju me min kära mor till Birsta i lördags... Då fick vi äntligen våran byrå o spegel!! Kommer att bli så fint!!
TACK ÄLSKADE MAMMA!!

Sen fick vi oss vår första grillning för säsongen i lördags å... Vart bjudna på grillat me hasselbackspärer av Mia o Jörgen... Underbart gott o trevligt!! Sen hade vi de lite småfestligt medans Melle fick leka sista kvällen me idolerna & tonårspojkarna innan de for hem till Sthlm...





Sen har de inte vare så mycke mer...
Soligt men väldans blåsigt hela helgen...
Finväder igår - ute o lekte lite me Melle innan jobb i stan på kvällen...bowla =)
Mulet men rätt gött väder ändå idag...
Snön försvinner me rasande fart....
Vill ha vår, sol, SOMMAR nu...!!



*längtar efter dej*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0