Ledighet me snörvel...

Hans har vare halvdöd här i ca 3 dagar stackarn... Ja, ni vet de där me karlar o förkylning :P
Här hemma har vi ett GOTT exempel på de...haha...

Sen så har Melwin bleve riktigt förkyld (topphumör o full fart mellan varven... ja han e ju fortfarande så pass ung så han har inte upptäckt de där fruktansvärda me förkylning)

Sen sakta men säkert har den bövlanste förkylningen gått fram till mej å.... Fan vad jag hatar de här... (Klagar som bara den o tycker synd om mej själv i min tysthet) :P

Inne på min 3:e lediga dag nu.. Å har inte ett dugg att säga om de här 2 dagarna som vare.... Inte hänt ett skit...
Idag tackade jag nej till jobb i morse, kände att jag inte skulle klara av de... Så får se vad denna dag har att erbjuda. 

Jobbade ju i helgen så där har jag inte heller mycke att säga...

Sammanfattning av 4 dar (lör-tis) : jobb, Magnus upp på grogg/kaffe, sått frön, Kate vare hit på kaffe, affärn, snöat, plockat påskris, sett tv/film, sovit, till svärfar... ja de e väl de mest intressanta som hänt...

Uppdatering om den här dagen kommer väl senare =))

Kommentarer
Postat av: Kate

JAG tycker iallafall synd om dig :) Det är ju tyvärr inte så roligt att vara sjuk även fast man är fruntimmer :) hihi

2009-04-08 @ 15:22:05
URL: http://kateasberg.blogg.se/
Postat av: Molly

2009-04-08 @ 20:59:45
URL: http://mollymmyday.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack de värmer! =)De e ju faktiskt så...

2009-04-08 @ 21:00:40
URL: http://mollymmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0