Torsdag o ledighet!

Då var de torsdag o ledighet... Fick så snällt byta min lediga lördag tills idag istället :P

Denna dag kommer i stort att handla om mina kära blommor =) Köpt nya krukor så måste väl ta o inviga dom!
Sen vet jag inte... Solen verkar ju inte vilja visa sej idag... Men e nog ganska härligt väder ändå så en prommis ska man väl avverka å...

Jobbade från 7-11 (!) igår... Hem, mitt vanliga magont, la mej o läste o råka visst ta en tupplur... Hämta Melle på dagis sen trevligt prommissällskap =) Jag o Eleine fick surra av oss en hel del... Melle somna i vagnen (haha, kan knappt komma ihåg när han sov i vagn sist!!) Passade då på att smyga mej in till henne på 2 koppar kaffe o en dammsugare...
Riktigt trevligt men sen var de bara att pallra sej hem, började gå mot middagsdags...
Var ju sååå underbart väder igår!
 Mot kvällen tog vi oss en resa till Hängsta på lite mer kaffe!
Sen fick vi besök av en kaffesugen Magnus :P

Jag tog mej en tripp till Hängsta i måndagskväll o fick göra av me lite pengar... Vi var ca 9 damer som satt i ring o tittade på en massa ljus o lyktor =) Vissa dagar önskar man att man hade lite extra klirr i kassan...
TACK MiaGumman för ett riktigt trevligt Ljusparty!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0