Påsken e förbi...

Nyss kastat ut påskriset...
Sen fick jag bara en tanke, -e de smart att ha ris som slår ut när man har en karl som e en riktig pollenallergiker??! :P


Ja här har de vara tyst hela påsken... Tyvärr då inte för att jag har rest bort till underbara fjällen eller nåt sånt...
Snarare har jag rest till Harvom ett par gånger så man nästan börjar bli lite småless... Men mätt o belåten har jag vare å!

Påsken har bestått av jobb alla dar förutom lördag =) Jobbet har gått strålande o ledigheten lika så...
Stor påskmiddag hos svärisarna! Älsklingens alla syskon med respektive o barn (förutom stackars karlstaborna då) var där o de var så kul att träffas allihop! Hade de riktigt trevligt me massa surr o överraskningar...


De lilla påskbordet... Tyvärr vart de ingen bild på de stora me 9 vuxna o ett proppfillt matbord!


Melwin har lärt sej cykla... någorlunda i allafall =)


Finväder har de vara nästan alla dar...förutom min lediga lördag då de var grått o trist då...

Även en massa tokkörning me fyrhjuling har de bleve





Nä nu ska jag hoppa in i en dusch... Sen blir de påklädning av mej o Melle... Sen blire... nåt tokskoj :P


Titt förresten vad de har växt... Melle visat stolt sin egen odling =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0