Fre 17 april

Nu e de semester... Kan man tro i allafall...
Ska i allafall njuta av en helt ledig helg nu! Ska bli så otroligt härligt!
Å hoppas på att vinden ska sluta strula till mitt hår när jag e ute...
Sen nästa vecka lät de som att vi vikarier blir arbetslösa en vecka... Men men, förkylning går ju, å man kan hoppas på att de finns de som blir lite extra förkylda o stannar hemma... Hehe, e de typ skadeglädje de kallas för eller...?!

Igår kom våra älskade hem! Så var ju bara tvugna att fara bort till Hängsta o hälsa de välkomna hem ;-)
Men Melwin tyckate de var lite småttråkigt att de 2 tonårspojkarna inte kände för att leka me han så mycke...
Älskling var snabb me en öl eller 4 där... Så var snällt chaufför jag... Men riktigt trevligt!
-Tack för att jag får låna byxorna av dej vännen!!

Men men, idag har de jobbats på för fullt...
Bilen e besiktad nu!!! Å Melle har blivit en stålt ägare till en liten svart spindelman...

Nu ska vi se hur denna fredagkväll ska avnjutas...
Ser ju ut att vara så fint väder ute ju... Tills man tittar på träden....
Tänk sitta ute, grilla me trevligt sällskap, dricka en iskall öl o bara njuta.... Åh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0