Dan före skärtorsdag...

...ja de e idag de... Imorn jobbar man =)
Jag känner mej bättre. Sakta men säkert började jag bli en i allafall halv människa igen mot eftermiddagen.
Inte bra men... Ska väl inte pjåla på... Bara synd att man känner sej som sämst på morron... Får väl ta o kliva upp i BRA tid imorn då :P
Hela familjen e på bättringsvägen så de e ju skönt!

Helt slut efter jag har sprunge ner till tvättstugan varje gång idag, men rena kläder har vi fått å, sen imorse tog jag mej o satte lite färg på äggen!! Så vackert! Eller hur?!



Vad har mer hänt, mycke tv eller "Mamma Mu & Kråkan"... Älskar sånna barnfilmer.... Eller i allafall att Melle tittar på de filmerna... Kan bli lite väl mycke me Turtles, Bionicle (stavning?) osv... Ritat har vi gjort, plantera lite mer frön =), byggt lego...
Tog oss en sväng till svärfar så Melle skulle få komma ut ur lägenheten en sväng i allafall efter 3 dar inne. Han börjar bli lite väääl rastlös o stollig!!

En lugn dag bara... Men känns som att de måste bli lite ändring snart... Blir ju själv väldigt rastlös...

  Min coola lilla spindelman!!    

Å min gulligaste påskhare!!  

(Mamma Molly lånar senare under kvällen o hon e oxå ganska söt i de där, haha)


Känns som att de blir en tidig kväll ikväll...oxå...
Sen hoppas jag att jag får höra nåt om nå jobb inför påsk...
Bad så snällt om att få veta i TID då älskling har jour o måste fixa me barnvakt i så fall...
Men men... Ska i allafall få äta riktigt go påskmiddag me nära o kära på lörda!
*längtar*




Nä, ska ta o göra klart min bärdrink!

Tråkigt nog finns de ju en helt oöppnad chipspåse å...
Inte bra om den står kvar där inte...

HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Kate

Jäklar vad du har pysslat då :) jag har inte ens tagit mig för & hämta in påskris... tror jag måste göra det idag.

2009-04-09 @ 12:46:52
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0