Ännu en dag...


**Dagen började helt galant o har vare strålande**




Ännu en dag med strålande sol!!
Å ännu en dag me jobb...
Från 12-21.45 känns trögt att jobba... Jag vet inte men de känns verkligen som en evighet... Men tror jag kommer att få de rätt gött idag ändå...
Både på gott o ont att jobba i solsken =)

Men imorn blire nog en ledig dag. Få se i helgen... Melwin e bjuden på barnkalas + att de e ju vårmässan!!
Haha...massor me småplock älskar Malin att titta på..
Men på de så vill jag hemskt gärna jobba denna helg å... Eller hur Kate?!

Förresten, TACK gumman för ett av världens bästa sms jag fick av dej i lördags kväll!!! ;-) Hade ju inga pengar på telefon men annars hade du fått samma svar tillbaka!! 


Nu blire den goda bärdrinken!!

Kommentarer
Postat av: Kate

Ja du måste absolut jobba i helgen :) Det är ju givet :) hihi...

2009-04-23 @ 14:58:11
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0