Händelserik....!?!!?

Då satt man här en måndagkväll, gräsänkling som man e... Hua va hemskt då... Staackars Malin e ensam :P
Fast riktigt ensam har jag ju inte vare... MIn käre Kate har ju vare här o livat upp stämningen. En härlig en brud som jag älskar att umgås me... Å hoppas bara att vi kan slå ihop våra smarta hjärnor nu om ett par dar ;) Återstår att se...

Jaha, en helg har vare förbi... De roligaste som hänt då måste ju absolut vara när jag o Melle var ute o sparka flaska!!!?!?! Ja, vad säger de då om denna helg...?! Händelserik....
Fredagkväll...hm...hemma, tv, frisör, somna i soffan...
Lördag, jobb...
Lördagkväll, jobb... (Fast då avancerade jag till disco på mysak me min kära lilla tjej! :D ) hem, somna i soffan...
Söndag, jobb...ute o lekt mamma, pappa, barn medans älsklingen tog en "snabb sväng" me krossen, sen jobb.... Nära att somna i soffan...
Vart har den kvällspigga Malin tage vägen??!?
Lägg nu märke till att jag inte nämnt ordet öl denna helg å ;P

Å idag då... Tog oss en tur i morse till våra "familjemedlemmar" Jögga m fam... Tiggde nå koppar kaffe...
När vi kom därifrån tog vi våran romantiska, mysiga söndagsmidda o ändrade till måndagslunch... Men vem har sagt att de inte går lika bra me de... Tända ljus, älg, potatisgratäng, 2,8:a.... Hääärligt!

Ut o lekte me tanterna stirrandes nyfikna ut genom fönstrena...

Nu tyckte jag att jag hörde älsklingen komma me bilen... Ska väl ta den förbjudna nattmackan innan man ska ställa väckarn o krypa ner till kojs!





Tänk om de kunde bli lite vinter åtminståne!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjena bruden. Välkommen till bloggarnas värld.

Hoppas allt är toppen med er. kram kram

2008-11-12 @ 20:56:13
URL: http://malospysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0